Pripremite kosu za PROLEĆE



Ukoliko pratite moj YouTube kanal, sigurna sam da ste čuli najavu za ovo proleće koja se tiče kose. Veoma često mi postavljate razna pitanja o kosi, bilo da je u pitanju nega ili farbanje.

S obzirom da nam je stiglo proleće i svi, između ostalog, želimo lepu i  negovanu kosu odlučila sam da tokom celog meseca gledate videe posvećene ovoj temi.
Od mene ćete čuti brojne savete i videti tutorijale za frizure.

Međutim, to nije sve. Tokom celog meseca koristim proizvode o kojima sam do sada mnogo slušala i čitala. Dugo su me mamili s polica u DM-u  jer je u pitanju brend koji svi hvale, a čiji je cenovni rang i više nego korektan. Mnogo vas me je pitalo da li sam probala i kakvo je moje mišljenje o Aussie preparatima za kosu. Drage moje, konačno i ja mogu da kažem nešto na tu temu :) !

Kupila sam Pure Locks liniju, dakle šampon, balzam i pakovanje 3 Minute Miracle.

U videu čiji link ostavljam poslušajte moje mišljenje o šamponu i balzamu i poslušajte brojne savete vezane za negu kose.






Ono što želim s vama da podelim u ovom postu jeste sastav proizvoda. U videu sam spomenula da je osnovni sastojak australijska Kakadu šljiva.
Možda niste do sada čuli za nju, međutim, ona je u poslednje vreme osnovnih sastojak brojnih proizvoda za negu.
To ni malo ne čudi jer Kakadu šljiva biljka koja sadrži najviše vitamina C u poređenju s drugim biljkama. U Australiji se odavno koristi kao lek, međutim, sve češće je može naći i u kozmetici.
Ona je snažan antioksidant, a ono što čini kosi jeste da je hidrira i omekšava. Kada je glavni sastojak proizoda za kosu , to znači da dobijate proizvod koji će dati mekoću  i sjaj kosu, ali će i olakšati raščešljavanje.

S obzirom da skoro 3 nedelje kotristim isključivo Pure Locks liniju Aussie šampona, mogu da potvrdim da je to baš tako. Cela linija je osmišljena da vrati u život kosu koja takoreći pati od uticaja zagađenog vazduha i raznih okolnosti u kojima je izlažemo.

Zanimljivo je to da su namenjeni upravo tom tipu kose, što znači da je mogu koristiti i oni sa suvom i sa masnom kosom, farbanom, kovrdžavom ili retkom. Poenta je da vam je ova linija neophodna ukoliko vašoj kosi treba da živne i ukoliko joj fali sjaj.


Šampon je vrlo lagan, sjajno peni i ostavlja prijatan miris.
Ne sadrži silikone, boje niti parabene.
Balzam ne sadrži boje ni parabene i vrlo intezivno omekšava kosu i zaglađuje je. I njegov miris je vrlo prijatan.


Kompletan sastav šampona: 
Aqua, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Citrate, Sodium Chloride, Sodium Xylenesulfonate, Parfum, Citric Acid, Sodium Benzoate, Hydroxypropyl Methylcellulose, Tetrasodium EDTA, Sodium Hydroxide, Butylene Glycol, Hexyl Cinnamal, Benzyl Benzoate, Terminalia Ferdinandiana Fruit Extract, Histidine, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone

Kompletan sastav balzama:
Aqua, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Stearyl Alcohol, Quaternium-18, Parfum, Benzyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Oleyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Hydroxyethylcellulose, PEG-2M, Citric Acid, Polysorbate 60, Butylene Glycol, EDTA, Bis-Aminopropyl Dimethicone, Hexyl Cinnamal, Histidine, Benzyl Benzoate, Terminalia Ferdinandiana Fruit Extract, Magnesium Nitrate, Silica, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, BHT, Methylisothiazolinone

Oba proizvoda se nalaze u plastičnom pakovanju, sa vrlo simpatičnim porukama.

Šampon sadrži 300ml , a balzam 250 ml.

Moj predlog je da koristite šampon, balzam i pakovanje iz iste linije kako biste imali prave rezultate.
Takođe, u više navrata sam vas savetovala da pre pakovanje stavite pre balzama. O pakovanju za kosu će više biti reči u narednom postu.

Šamponu i balzamu dajem odlične ocene jer su vrlo prijatni i daju sjajne rezultate.

Da li ste ih probali?


Comments

  1. A za nas koji se borimo sa perutOm? 🙄 Pretpostavljam da je ok, ali čisto da pitam.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts