Cute dress

I wanted this dress as soon as I saw it. At first it was out of stock when I wanted to make an order, but luckily, now it's mine :) ! It looks so cute, especially with ballerinas. If you like it too, order it on time - nice weather is already here!

Dugo sam merkala ovu haljinu i kada sam htela da je poručim bila je rasprodata. Srećom, ponovo su je dobili i želela sam da vam je što pre pokažem. Preslatka mi je, posebno uz baletanke! Kako je napolju sve toplije, a želite i vi jednu ovakvu, poručite na vreme :) !











Dress-Haljina: HERE-OVDE
Ballerinas-Baletanke: Zara


U duhu proleća i lepog vremena podeliću tekst za sve one koji nisu ga  nisu pročitali, a koji sam pisala za JOY portal. Ne zaboravite da tamo i sutra pročitate šta sam novo pripremila.

Za donošenje odluka kako da poboljšate svoju svakodnevicu nikada nije kasno, a ako vam već treba vremenska odrednica drugačija od “od ponedeljka ću”, neka to bude sada kada je počelo proleće!
Osim što ćete pospremiti plakar i obnoviti garderobu, možda izvući po koji pramen u kosi ili skratiti šiške, uraditi piling lica , ali i pedikir i manikir, krenuti da trenirate i zdravo se hranite, postoji dosta toga što biste ovog proleća mogle da uradite za sebe.
Ukoliko ga već nemate, pronađite zanimljiv hobi ili upišite kurs vezan za nešto što vas zanima. Na primer, naučite da šijete ili da pravite nakit, savladajte novi strani jezik ili krenite u školu plesa. Ukoliko volite da pišete, pokrenite svoj blog, a ukoliko volite fotografiju, slikanje ili kuvanje potražite škole za sticanje ovih veština. Nemojte biti lenji i ne tražite izgovore – koji sat nedeljno sigurno imate slobodan! Uradite ono što vas je oduvek zanimalo, a što nema veze sa vašom profesijom, i neka to bude vaš novi “izduvni ventil”.
Umesto da pred spavanje vreme provodite na društvenim mrežama – pročitajte knjigu ili pogledajte lep film. Takođe, družite se više, izađite u šetnju, raspitajte se koje se predstave daju u pozorištu, organizujte obilazak mesta na kojima niste bili do sada.
Uštedite za nešto što vam treba, na nečemu što vam možda i nije preko potrebno. Ako zaista dobro razmislite i budete iskrene, videćete da ima dosta toga što vam zaista nije neophodno, a možete tako da uštedite za nešto mnogo vrednije i što vam se na prvi mah čini nedostupno.
Izađite iz loših emotivnih ili prijateljskih odnosa. Kada su partnerski odnosi u pitanju, vodite se pravilom: ko hoće nađe način, a ko neće nađe razlog. Nemojte nikome biti usputna stanica već prioritet. Takođe, kada su prijateljstva u pitanju, radije imajte nekoliko pravih prijatelja nego mnogo onih koji vam rasipaju energiju i pored kojih se ne osećate prijatno. Dobro čuvajte ljude koji vas ispunjavaju i čine srećnima, dok se što pre otarsite onih koji zapravo sve čine da vam olakšaju taj posao!
Ukoliko ovog proleća barem jednu stvar u vašem životu poboljšate videćete koliko ćete biti zadovoljnije, a samim tim i lepše!
   

KISS, POLJUBAC, TATJANA!

Comments

  1. haljinica je prekrasna i divno ti stoji! sviđa mi se kako si je upotpunila s balerinkama, baš nekako proljetno i djevojački...sviđa mi se i taj tekst koji si napisala...ponekad nas neke male promjene mogu jako usrećiti.

    http://modaodaradosti.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. awesome pics;)

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. I ja sam dugo merkala tu haljinu ali meni takav model nikako ne stoji. :/ Mnogo je slatka! :)

    ReplyDelete
  4. predivna si Tatjana <3 a haljina je savrsena!

    ReplyDelete
  5. Bas je slatka haljinica, a ti si kao devojcica! Odlican je tekst! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts