Biljana Tipsarević

Biljanu Tipsarević znate kao jednu od najlepših i najstilizovanijih žena na ovim prostorima. Ja je znam kao pozitivnu i dragu ženu i dobrog prijatelja, uvek spremnog da izađe svakome u susret.
Modna scena ju je prvo upoznala kao modnu blogerku, da bi se ubrzo stala rame uz rame sa najboljim domaćim dizajnerima. Njene kolekcije odišu elegancijom i ženstvenošću i veoma su prepoznatljive. 
Njen privatan život je u sasvim pristojnoj meri i javan. Znate da je srećna i zaljubljena supruga i majka.
Šta Biljana ima da kaže kada je njena karijera u pitanju pročitajte u intervjuu koji sledi!




U kom momentu si shvatila da je dizajniranje nešto čime želiš da se baviš?
Dizajniranjem se bavim od malena. Prvo sam završila fakultet tehničkih nauka i master iz industrijskog inženjerstva, jer sam smatrala da je to fakultet koji daje širinu u obrazovanju i neophodnu osnovu za svaki biznis. Nakon toga sam zavrišila Akademiju del Lusso u Beogradu.

S obzirom da si proputovala gotovo čitav svet, da li upravo na tim putovanjima dolaziš do jedinstvenih i kvalitetnih materijala?

Svaki puta kada bih obilazila neko novo mesto moj cilj je bio da pronađem dobre materijale, što je svakako za mene predstavljalo veliko zadovoljsvo. Ipak, na kraju sam se opredelila za tri lokacije, tako da danas materijale nabavljam u Rimu, Njujorku i Londonu.





Da li se pri osmišljavanju nove kolekcije vodiš isključivo onim što bi nosila i sama?

Najčesće je tako, ali kako vreme prolazi sve više osluškujem tržište i svoje mušterije , tako da uvek pronalazim balans.

Šta bi navela kao prepoznatljivo kada su tvoji modeli u pitanju?

Moj stil je veoma jasan i prezican, elegancija je nešto sto predvodi svaku moju kolekciju,  a tako se i privatno oblačim. Ono što je glavno je da je elegancija u stavu i moje klijentinje su upravo i same takve.





Tvoje prethodne kolekcije odlikovali su svečaniji i formalniji modeli, međutim, to se u najnovijoj kolekciji promenilo, odnosno, kreirala si i komade nosive tokom dana. Da li ćeš nastaviti u tom pravcu?

Na samom početku moj fokus je bio samo na večernjim modelima koji su predviđeni za posebne prilike. Trudim se da napredujem u svakom segmentu ovog posla koji je pre svega velika ljubav i zadovoljstvo.  Osluškujem potrebe naših devojaka i žena, trudim se da kada dođu  u atelje mogu da pronađu outfit i za dan i za veče, i za posao i za nekuo svečanu priliku. Jako mi je važno da su moje mušterije zadovoljne, da im pruzim kvalitet i u materijalu i u izradi. Radimo po meri devojaka i zena, sto je svakako velika priviliegija i svaki kroj je urađen posebnu za svaku mušteriju prema njeima potrebama.  Moje kolekcije su vrlo nosive, ja sam pratkična i stvaram samo ono u čemu devojke mogu uživati i u čemu će se dobro osećati.





Kako bi opisala ženu koja nosi modele sa potpisom Biljane Tipsarević?

Ne mogu je opisati, svaka žena i devojka je individual za sebe , svaka zrači svojom posebnom energijom. Svaka ima drugačije snove, ciljeve, posao , brige i radosti.  Svaka žena je za sebe posebna.

Kakvi su tvoji planovi kada je inostrana karijera u pitanju?
Svaka želja, svaki cilj i plan imaju svoje pravo vreme, za inostranstvo jos nije trenutak, što ne znaci da neće biti jednog dana. Trenutno sam posvećena svojoj Emili i porodici. Ne preskačem stepenice u životu, sve ide svojim tokom. Za inostranu karijeru potrebno je da daš sebe sto posto, a trenutno sam najpotrebnija svojoj ćerki koja je još mala.





Danas veliki broj devojaka kreće da se bavi dizajniranjem haljina. Kakvo je tvoje mišljenje o tom svojevrsnom fenomenu i da li smatraš da je da je danas u Srbiji lako živeti od posla kojim se baviš?

Danas U Srbiji nije lako baviti se ni jednim poslom. Podržavam i smatram da je jako pozitivna stvar sto se sve više devojaka bavi modnim dizajnom. Drago mi je da naše devojke i žene kupuju domaće stvari i da se modna scena kod nas širi, svidjalo se to većini ili ne. Veoma mi je drago kada vidim kreativne i maštovite devojke koje imaju hrabrosti da se upuste u svoje snove, jer ovim poslom se možeš baviti samo iz velike ljubavi prema modi i dizajnu.


Ukoliko želite da pogletate Biljanine kolekcije pogledajte njenu Faceboom stranicu   Biljana Tipsarevic Official ili zakažite svoj termin u njenom ateljeu u Beogradu, u ulici Cara Lazara 16, pozivom na broj +381 66 13 00 13.


Comments

  1. awesome ;-)

    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Lovely dresses! ) Beautiful photos!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    www.elationofcreation.com
    Love Alena

    ReplyDelete
  3. Mi smo, takođe, negde na početku rada na blogu imale intervju sa njom i zaista je divna osoba i pravi profesionalac. Drago nam je da neguje zenstvenost i stvara kreacije koje su nosive i damske. Bravo za Biljanu i bravo za lep intervju! <3
    http://sparklyget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Imala sam prilike da je upoznam, stvarno je divna. Kreacije su joj odlicne, kao sto i sama kazes, elegantne i zenstvene :)

    ReplyDelete
  5. wow the red dress is awesome =) so beautiful pics.
    Kisses from Spain baby =)
    modabellezayrelax.blogspot.com.es

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts