Frizura za doček!

I ove godine imam divan razlog za doček budem kod kuće. Muž, naša lepotica i ja, dobra hrana, novogodišnji program, praznično dekorisan stan i  zaista mi ne treba više ništa! Da i naredna bude kao ova, biću prezadovoljna :)!

Ovaj post sam posvetila jednoj akciji koja vam može pomoći da sebi ili nekoj dragoj osobi darujete odličan poklon. Takođe, ukoliko imate ove spravice ili planirate da ih kupite, za doček možete i sami, bez frizera, napraviti lepu frizuru.

Naime, možda ste i videle da u Roda, Idea i Merkator marketima možete sakupiti određen broj nalepnica i za to dobiti 50% popusta na određene proizvode (akcija traj do 25.01.2015, ali više o tome OVDE  ) . Mene su zainteresovali presa i stajler, to jest, kupa za kosu.



U pitanju su Remington proizvodi iz linije Sapphire. Presu sam platila 4.000, umesto 8.000 dinara, a stajler 2.500, umesto 5.000 dinara. 

Kako sam isprobala oba, moram vam reći da je novac dobro uložen :) ! Proizvodi su skroz profi, kao kod frizera! Prezadovoljna sam ishodom, svaki put uvijam na drugi način, a ponekad i ispravim kosu :) ! Napominjem da ih ne koristim svaki put kada perem kosu da je ne bih jako oštetila, ali sam sama sebi napravila lepu frizuru za već nekoliko važnih prilika!

Temperatura može da se podešava, lako se koristi i uz malo volje mogu se dobiti lepe lokne. Kako video mogu snimiti samo ukoliko pronađem drugaricu dobrovoljca (više sama - nikako) :)) , a rečima nije baš jednostavno opisati, dajem vam linkove, pomoću kojih sam i sama naučila da to radim :).

Pre nego što počnem sa uvijanjem kosu dobro prosušim, pa je isfeniram četkom, ali ne previše detaljno. Lokne mogu biti i krupnije i sitnije, zavisi koliki pramen uzmete. Frizeri obično uzmu veoma mali pramen da bi se lepše uvilo, pa kasnije spoje u veći. To traje duže, ali sve zavisi koliko vremena imate i na kraju, kakvu tačno frizuru želite.

UVIJANJE PRESOM  - link 1.

Ovako je, jednom prilikom, meni ispalo :)  ! Sliklala sam se nakon što sam došla kući sa slavlja, pa sam malo čupavija, ali i lepše je neobavezno :))) !






UVIJANJE KUPOM! - link 2 (moja kupa je tanja, i ja koristim rukavicu koja se dobije jer kada već gorim kosu, ne moram i prste :) , takođe, kačim šnalicama svaku loknu nakon što je uvijem) .

Ovako je, jednom prilikom, meni ispalo! Kasnije se lokne malo opuste, ali frizura, barem meni, traje oko 4 dana!




Ukoliko vas interesuju neki detalji, slobodno pitajte u komentaru!

Takođe, naredni post vas očekuje u 2015. , pa vam želim odličan provod gde god ispraćali 2014. i naravno puno zdravlja, sreće, ljubavi i uspeha!


Poljubac, Tatjana!

Comments

  1. tebi kosa super izgleda tako uvijena...možda jednom i nabavim, ne mogu se još odlučiti na peglu ili figaro.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ee bas me zanimalo kakve lokne daje ova kupaa.. mnogo mi se svidjaa.. super su ti loknicee.. ljub ljub

    www.anavranjes.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mnogo si slatka i srecna ti Nova godina. :)

    ReplyDelete
  4. Koji su ruzevi sa slika? :)

    ReplyDelete
  5. Prva slika Max Factor Midnight Plum 710, a druga Flormar P323

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts